Jäsenet ovat seuran kantava voima ja jaostot ovat jäseniä varten.

Raisu Lumous on monilajiseura, joka on aina valmis uudistamaan edustamiaan lajeja. Tällä hetkellä aktiivisimmat toimijat ovat lentopallossa, frisbee golfissa ja suunnistuksessa.

Raisun paidassa on voitettu useita SM tason mitalleja. Viimeisin on vuodelta 2022 Frisbee Golfista, sekä tarinat suunnistajien menestyksestä elävät yhä voimakkaina saunailloissa.

"ei väliä kummassa päässä, mutta pääasia on, että verkko heiluu"

Jönni "The Grey Panther"

Suorituksista palkitaan aina. Kuvassa Rasiun jalkapallojaoston maalipörssin voittajan kiertopalkinto.

Olemme avoinmielinen seura ja haluamme mahdollistaa mahdollisimman monelle puitteet harrastaa. Mikäli sinulla on jaosto mielessä jota olisit valmis vetämään, mutta seura puuttuu, niin voit olla meihin yhteydessä.

Lähetä ehdotuksesi osoitteeseen raisu.lumous@gmail.com, niin katsotaan jos saisimme yhdessä toiminnan käyntiin.