Disc golf / Frisbeegolf

Raisu Lumous Disc Golf -jaos on perustettu vuonna 2016.

Frisbeegolf-spirit on meille tärkein arvo. Jokainen voi osallistua ja pitää hauskaa seurassamme, tasosta riippumatta. Koko toimintamme rakentuu rakkaudesta lajiin. Järjestämme viikkokilpailuja Uudenmaan alueella vaihtuvilla radoilla, koska varsinaista kotirataa meillä ei ole.

Kilpailumme pelataan PDGA-säännöillä, kilpailu on leikkimielistä, mutta seuramme ottaa frisbeegolfin vakavasti. Seuramme kautta saa lisenssin virallisiin kilpailuihin ja näin pääset edustamaan Raisu Lumousta ihan haluamallasi tasolla asti. Tästä osoituksena seurallamme on eri sarjoissa frisbeegolfissa mm. Suomen mestaruus, Women’s Global Eventin voitto, Tyyni-kilpailun voitto ja A-tierin voitto.

Jaoksemme päätapahtumia ovat:

*kaksi kertaa vuodessa järjestettävä Raisu Lumous Hauho Team Open (kahden parin muodostama joukkuekilpailu, best shot-muodossa)

*Ironman 100 väylän kestävyyskilpailu

*Ironman Doubles 100 väylän kestävyyskilpailu

*CTP-mestaruuskilpailu

*AceRace-kilpailu

*syyskauden päättävät seuranmestaruuskilpailut.

Jaoston vetäjänä toimii meillä Ville. Mikäli olet kiinnostunut liittymään mukaan rentoon porukkaamme tai haluat lisätietoa tapahtumistamme laita viestiä ville@frisbeedivari.fi